Nak Tau Rahsia Belanja Dapat Income

Mari Bersama dengan Satu Platform Pasaran Online (ATOMY MALL).Konsep diguna pakai adalah sistem bercorak perniagaan sosial. Seperti kita saat ini yg aktif gunakan beberapa medium sosial  sebagai contoh

; facebook, instagram, wechat, atau whatsapp..

 Atomy adalah Online Super Market dimana anda boleh “shopping” apa saja seperti mana anda berurusan di mana-mana Mini Market  atau Super market (Mall Fizikal)

Atomy satu bisnes online terbaru, Peluang Perniagaan 100%   di Pasaran Global bersama Atomy Malaysia, subsidiari Atomy Korea iaitu satu Syarikat Gergasi MultiNasional yang kini sudah bertapak di  18 buah negara sebelum ke ratusan negara lagi di dunia.

 

Semua orang membeli di shopping mall ini pada SATU HARGA. Disebabkan tiada kos untuk semua pihak di atas itu maka syarikat pulangkan semula 70% keuntungan hasil jualannya kepada konsumer.

Bagi membolehkan keuntungan dipulangkan maka perlulah ada detail konsumer.

Konsumer perlu jadi ahli sebelum membeli.

Jadi ahli:

📌Tanpa Registration Fee, PERCUMA sahaja

📌Tidak perlu maintain belian bulanan, beli apa yang nak beli. Malah tak nak beli pun tidak mengapa. Tetapi jika membeli, berpeluang berkongsi keuntungan.

📌Rangkaian produk yang pelbagai dari personal care, home, pemakanan, suplemen, vitamin, skincare, make up dan banyak lagi.

📌Konsumer dilindungi dengan 30 hari Money Back Guarantee,

📌Produk pula berkualiti tinggi lengkap dengan R&D bertaraf dunia. 

Setiap ahli pula:

📌Dilarang menjual sama ada offline atau online.

📌Sebab semua ahli mesti membeli hanya dengan Shopping Mall milik kilang agar hak pengguna seperti Money Back Guarantee, keadaan dan kualiti terjamin, serta dapat perkongsian keuntungan.

Tetapi:

📌Digalakkan berkongsi kebaikan produk.

📌Digalakkan bercerita tentang Shopping Mall Online ini dan sebagai menghargai konsumernya,

70% keuntungan diberikan dan diagihkan semula mengikut Sistem yang sangat mudah.

📌 Nak shopping kat Atomy ni sama je macam online shopping lain seperti Shopee & Lazada.

Jadi tugas tuan puan ialah cerita sahaja. Biarkan group konsumer berkembang bersama tuan puan. Lagi besar group lagi ramai kelak yang berbelanja dan makin besarlah juga income terjana.Mudah bukan.?

Zero Cost. Zero Risk. Only Opportunity.

(Beli utk Jimat,Kongsi untuk Jana Income

 

Budaya Atomy memang tak dapat dijelaskan dengan menggunakan sepatah dua saja. Kali ini kita tengok apa yang menarik kita menjadi konsumer di Atomy. Serta topik yang ramai pasti tertanya-tanya: bagaimana nak jana pendapatan di Atomy?

Pendaftaran sebagai ahli adalah percuma! Untuk maklumat lanjut, KLIK DI SINI

Isi Detail Anda Disini, Buy to save, Share to Earn

One thought on “Nak Tau Rahsia Belanja Dapat Income

Leave a comment