Reward Yourself

 Sebagai pengguna modern untuk membeli produk tak perlu ke mall atau supermarket lagi, mencari parking lot dan berbaris panjang untuk membuat bayaran untuk membeli produk idaman atau keperluan.Sekarang dalam era global ,belian  hanya melalui  platform laman sosial online yang berkonsep Beli, Jimat,  dan POIN VALUE (PV) yang boleh tukar ganjaran WANG..Pengguna loyalty akan mendapat mata ganjaran PV untuk setiap kali membeli produk.

Anda berpeluang  mendapat pendapatan yang lumayan secara sambilan dari rumah saja. Kepada mereka yang berminat sebagai Customer.Dimaklumkan kami  berbesar hati menJemput anda semua  untuk mendapatkan  kemudahan  ini.. TANPA KOS PENDAFTARAN,  TANPA PAKEJ ,kami membantu anda mencipta pendapatan.PERCUMA

Cuba anda renungkan sejenak.

Adakah anda sudah bosan bekerja untuk jangka waktu kerja panjang tetapi sekadar memperoleh pendapatan cukup makan?

Sibuk kesana kemari, berhempas pulas, tetapi tidak sampai kemana?

Susah mendapat kerja? Menganggur ? Di Buang Kerja ?

Merasa  kewangan  tidak  terjamin?

Berfikir tentang masa depan anda. Di mana anda dan keluarga anda akan berada dalam 1 tahun dari sekarang?

Mengapa tidak memulakan konsep mudah ini, beli sahaja barangan keperluan harian anda di Mall Atomy Online ,tukar kedai anda, sebelum ini pun anda mesti membeli keperluan sekurang-kurang RM100 untuk belanja hangus , seperti sabun basuh, ubat gigi, berus gigi, pencuci muka, cream muka,syampo, sabun pencuci pinggan, sabun mandi, span, vitamin, koyok kan? Apa pendapat anda jika anda beli itu dapat PV setiap barang, di kumpul-kumpul lama-lama jadi bukit dan beroleh pendapatan dari nya…Tak mahu Cuba? Konsep ini mudah , tanpa perlu menjual, tanpa perlu modal, tanpa perlu jadi stokist , tanpa perlu simpan stock ,perbelanjaan anda sendiri, yang memberi anda peluang tanpa batasan!

Ia begitu mudah!………Anda sudah begitu dekat dengan kebebasan dari masalah kewangan.Ada sumber pendapatan tapi kita punyai masa yang lebih buat keluarga dan kita ada pilihan untuk buat apa yang kita suka.Mencari side income dari rumah dengan berbekalkan laptop atau handphone anda…anda cuma berkongsi cerita dengan kawan-kawan , jiran tetangga dan sanak saudara .Setiap perkongsian akan membesarkan jaringan anda, mereka juga sama, duplicate.santai-santai sambil istirehat..Kerja yang mudah berkonsep Online Bussiness tanpa keluar rumah .

Anda boleh juga mula menabung emas serendah Rm 10 sehari sebagai Reward diri

Machine generated alternative text:
Dr Tengku Asmadi 
Apa ltu Atomy 
Atomy adalah bisnes yang menawarkan 
rangkaian produk berkualti tinggi pada 
harga yang rendah, dari kilang terus 
kepada pengguna , menggunakan 
jenamanya sendiri dan dipasarkan 
menggunakan Shopping Mall Online. 
Semua kita boleh mendaftar sebagai 
ahli, iaitu sebagai konsumer secara 
PERCUMA,sahaja dan tidak perlu 
maintain bulanan. 70% daripada 
pembelian kita, Atomy pulangkan dalam 
bentuk Bonus kepada Ahli yang layak 
mengikut Pelan Pemasaran yang mudah, 
berterusan dan berjangka panjang. 
Zero Cost. Zero Risk. Only Opportunity. 
Absolute Quality, Absolute Price. 
1 3:41

Leave a comment